Sekmadienis, 28 balandžio, 2024
spot_img
spot_img

Verslo sėkmės istoriją sostinės centre kuria įmonės iš visos Lietuvos

Ar jau skaitėte?

Skaitomiausi

Vilniaus centre įsikūrusio prekybos centro CUP strategijos dalis – po vienu stogu telkti stiprius, aktyvią rinkodarą vykdančius prekių ženklus. Tai užtikrina ilgalaikę partnerystę, sinergiją bei augimą. Tarp tokių prekybos centro nuomininkų – ne tik pačioje sostinėje, bet ir įvairiuose Lietuvos miestuose bei miesteliuose gimusios bei atskiras savo sėkmės istorijas rašančios bendrovės.

Tvarios partnerystės užtikrina augančius lankytojų srautus

„Kaip sostinė yra visą Lietuvą reprezentuojantis miestas, taip ir mūsų prekybos centras gali pasidžiaugti atspindintis stiprių verslų iš įvairių šalies vietų geografiją bei pačias geriausias tokių verslų savybes. Partnerius renkamės ne pagal tai, kur jie gimė ir užaugo, o pagal jų pačių ir bendradarbiavimo kuriamą sinergiją, potencialą bei tai, kaip sutampa bendros mūsų vizijos, požiūris į tvarų vystymąsi, į prekybos centro lankytoją“, – sako prekybos centro CUP vadovė Ona Nevinskienė.

CUP prekybos erdvėse galima rasti ir Telšių, Gargždų, Varėnos verslininkų įkurtas parduotuves.

Jos teigimu, CUP prekybos erdvėse galima rasti ne tik Kauno, bet ir Telšių, Gargždų, Varėnos verslininkų įkurtas parduotuves, kurios čia nebe pirmi metai. Kai kurios jų kartu su šiuo prekybos centru bendrame kelyje jau antras dešimtmetis.

Kaip parodė ir CUP lankytojų srautų analizė, praėjusiais metais viršijome ikipandeminį 2019-ųjų lygį.

„Kūrybiškas požiūris į besikeičiančias verslo aplinkybes, prasmingas dialogas su nuomininkais –vienas mūsų veiklos principų, puikiai atlaikęs įvairius išbandymus, o didžiausias jų buvo pandemija. Kaip parodė ir CUP lankytojų srautų analizė, praėjusiais metais viršijome ikipandeminį 2019-ųjų lygį, o ryškiausiai tai buvo matyti vasaros mėnesiais“, – pasakoja O. Nevinskienė.

Kauniečių kavinės „Vero Cafe“ plotas išaugo beveik dvigubai

Tarp ilgamečių CUP nuomininkų – kokybiškos kavos tradicijas puoselėjančio kavos namų tinklo „Vero Cafe“, gimusio Kaune, kavinė. Ši partnerystė užsimezgė dar 2012 metais, o pernai buvo atnaujinta ir išplėsta kavinės lauko terasa, patalpų plotas išaugo beveik dvigubai. Didžiulė brunch‘o, arba vėlyvųjų pusryčių, paklausa lėmė, kad toks formatas kavinės lankytojams dabar siūlomas visą dieną – nuo 8 val. ik 18.30 val. Dabar čia „Vero Cafe“ siūlo ne tik patiekalus, ruošiamus bare, bet ir turi virtuvėje ruošiamų pusryčių ar priešpiečių patiekalų asortimentą bei vietoje gaminamų desertų pasiūlą.

Kokybiškos kavos tradicijas puoselėjančio kavos namų tinklas „Vero Cafe“.

„Vilniuje prekybos centre CUP verdame kavą jau daugiau kaip 10 metų. Džiugina, kad centro klientas įvertino „Vero Cafe“ kavos ir paslaugų kokybę. Galima sakyti, keičiamės kartu su pačiu prekybos centru. Atsinaujiname, ieškome naujų formų, klientui patrauklių sprendimų. Bendri pokyčiai tikrai stipriai didina svečių srautą. Per visą bendradarbiavimo laikotarpį antrą kartą padidinome nuomojamą plotą, nuo 2021 m. pabaigos praplėtėme ir veiklos formatą. Klientas auga kartu su mumis tiek amžiumi, tiek supratimu apie kavos kokybę“, – pasakoja „Vero Cafe“ vadovė, viena šio prekių ženklo įkūrėjų Laima Vėželienė.

Nuo pat pradžių pagrindiniai „Vero Cafe“ lankytojai CUP prekybos centre buvo jauni, kultūringi Vilniaus ir kitų miestų gyventojai, kurie šiandien jau supranta kavos kokybę ir jos paruošimo niuansus. Jei sulaukiama naujų svečių, jiems skiriama edukacija apie kavą, siūlomos įvairios kavos pupelių rūšys iš skirtingų šalių, kviečiama išbandyti įvairius gėrimo paruošimo metodus.

L. Vėželienės manymu, sėkmingą kavinės veiklą lemia tiek produkto ir paslaugų kokybė, nuolat siūlomos naujienos, tiek čia atsiverianti įspūdinga Vilniaus panorama iš terasos ir vidinių „Vero Cafe“ patalpų, tiek ir efektyvus bendradarbiavimas su prekybos centro administracija.

„Jaučiame, kad prekybos centro administracijos komanda vertina „Vero Cafe“ veiklos pridėtines vertes, dažnai sulaukiame pasiūlymų ir abipusiai įdomių projektų“, – pažymi „Vero Cafe“ vadovė.

„Merkys“: būti CUP – puoselėti ryšį su šalies vartotojais

Vienas seniausiai – dar nuo 2003 metų – CUP savo veiklą vykdančių nuomininkų – Varėnoje savo veiklą pradėjęs lietuviškos kokybiškos namų tekstilės produktų gamintojas UAB „Merkys“. Bendrovės generalinis direktorius Vytas Poška prieraišumą šiam prekybos centrui aiškina iš dalies savo charakteriu ir polinkiu į ilgalaikes partnerystes. CUP prekybos centras – vienas tokių partnerių, kurio privalumai, V. Poškos vertinimu, yra tai, kad yra įsikūręs geografiškai geroje vietoje, šiuo metu gražiai sutvarkytas, o su prekybos centrą valdančios įmonės atstovais bendrauti yra malonu.

Kokybiškos namų tekstilės produktų gamintojas UAB „Merkys“.

„Mūsų parduotuvę šiame centre pirmiausia vertiname kaip gyvą mūsų produkcijos reklamą, nes pagrindines savo pajamas gauname iš prekybos užsienyje. Pastebime, kad mūsų gaminius labiausiai vertina vidurinei klasei priskiriami pirkėjai, ieškantys geresnės kokybės prekių. Ne paslaptis, kad būtent tokie lankytojai renkasi apsipirkti CUP prekybos centre. Džiaugiamės čia įsigiję lojalių pirkėjų, kurie pas mus sugrįžta – žino ir mūsų parduotuvę, ir prekes. Ne visi jie yra Vilniaus gyventojai, kai kurie čia atvyksta iš kitų šalies miestų, tad jaučiame grįžtamąjį ryšį su mūsų produkcijos vartotojais visoje Lietuvoje“, – pasakoja UAB „Merkys“ vadovas.

Vertina galimybę mėgautis geru oru ir skaniu maistu lauke

Telšiuose sukurto prekių ženklo „Sūrio Džiugas namai“ erdvė CUP lankytojus kviečia nuo 2011 metų. Tai yra tarytum sūrio „Džiugas“ ambasada, joje kuriama jauki atmosfera, nuteikianti maloniam bendravimui ir skaniems atradimams.

„Sūrio Džiugas namai“.

„Sūrio Džiugas namai“ vadovės Aistės Linkienės teigimu, „Sūrio Džiugas namai“ CUP prekybos centre turi jaukią lauko terasą, kurią jau spėjo pamėgti šio prekių ženklo klientai ar kuri traukia naujus. „Mes ir mūsų klientai vertiname tai, kad galime mėgautis geru oru ir skaniu maistu lauke“, – sako ji. A. Linkienė pabrėžia, kad „Sūrio Džiugas namai“ yra žinomi ir mėgstami visoje Lietuvoje – tiek sūrio „Džiugas“ gimtinėje Telšiuose, tiek ir Klaipėdoje, Palangoje, Kaune. Sūris „Džiugas“ yra vertinamas  gurmanų ir sūrio mėgėjų Lietuvoje, ne išimtis yra ir šalies sostinė.  

„Sulaukiame įvairaus amžiaus klientų ir kiekvienas pas mus randa tai, ką mėgsta ir už ką vertina. „Sūrio Džiugas namai“ turi gausų būrį ilgamečių ir lojalių klientų, kurie mėgsta sūrį „Džiugas“ ir tik pas mus prekiaujamus gaminius su šiuo sūriu ar gurmaniškus priedus“, – pasakoja A. Linkienė.  

Sėkmės produktas išlieka sūris „Džiugas“, tad šio prekių ženklo erdvėje CUP prekybos centre prekiaujama įvairaus brandinimo „Džiugas“ sūriais, tai – išskirtiniai 100 ar 120 mėnesių brandinti gaminiai. Čia taip pat galima įsigyti ir originalių dovanų rinkinių, įvairių ekologiškų produktų, gurmaniškų priedų, derančių su sūriu „Džiugas“, firminio vyno, su legendiniu sūriu gaminamų produktų: tortų, kepinių, saldainių, netgi ledų. Daugeliu šių produktų prekiaujama tik „Sūrio Džiugas namuose“.

„Mūsų tikslas, kad kiekvienas svečias rastų tai, ką mėgsta ir vertina „Sūrio Džiugas namuose“. Atnaujiname savo gaminių asortimentą, vis pasiūlome naujienų su sūriu „Džiugas“. Planuose – naujiena, tai – sumuštiniai su sūriu „Džiugas“, jais klientai galės mėgautis mūsų patalpų erdvėje, lauko terasoje ar išsinešti“, – žada „Sūrio Džiugas namai“ vadovė.

Kliento portreto pokyčiai: jaunėja, ieško brangesnių prekių

Ypač kokybiškais ir stilingais indais, stalo įrankiais prekiaujančio kaunietiškos kilmės prekių ženklo „Žana“ veiklos geografijoje CUP adresas įrašytas jau nuo 2007 metų.

Kokybiškais ir stilingais indais, stalo įrankiais prekiaujanti „Žana“.

„Nuo senų laikų šiame prekybos centre buvo įsikūręs indų skyrius. Startavę su „Žana“ prekiniu ženklu padengėme žinomą, turinčią įdirbį, tik nutrūkusią kategoriją. Pradėjus dirbti prieš daugelį metų kartais pastebėdavome nepasitikėjimą verslu iš Kauno, tačiau ilgainiui įrodėme, kad tokie įtarimai neturi pagrindo. Daugelį metų CUP prekybos centre dirbome tiek su mažmeniniu, tiek su HORECA (viešbučių, restoranų ir viešojo maitinimo įstaigų) klientu. Keičiantis prekybos centrui bei augant HORECA segmento pardavimams, keitėsi ir „Žana“ salonas. Jau keletą metų dirbame tik su mažmeninio sektoriaus klientu ir matome, jog jo portretas vis dar keičiasi“ – pastebi prekių ženklo „Žana“ ir UAB „Arkietė“ komercijos direktorė Viltė Marmienė.

Vietoje anksčiau buvusių 35–55 metų vidutines pajamas gaunančių klientų dabar „Žana“ dažniausiai sulaukia 25–45 metų, vidutines ir aukštesnes pajamas gaunančių lankytojų: klientas jaunėja, ieško brangesnių prekių nei anksčiau. Pastebėta, jog CUP lankytojai tapo savarankiškesni, dažnai ateina pirkti jau žinodami, ko konkrečiai nori, mėgsta apžiūrėti prekes savarankiškai, rečiau prašo nuolaidų.

Kaip vieną sėkmės veiksnių V. Marmienė įvardija prekybos centre išaugusį įstaigų bei biurų darbuotojų, aukštesnes pajamas gaunančių lankytojų srautą. Ši tendencija išryškėjo CUP prekybos centre itin sėkmingai atnaujinus restoranų erdves. „Papietauti atvykę žmonės dažnai užsuka ir į mūsų parduotuvę, juolab kad esame įsikūrę pagrindinių aukštų sankirtoje, turime dideles vitrinas – neliekame nepastebėti“, – atkreipia dėmesį V. Marmienė.

Pasikeitus ir vis dar keičiantis CUP klientams, pastebimi ir nauji bei augantys „Žana“ parduotuvės lankytojų poreikiai. Anksčiau čia buvo ieškoma pigesnių stiklinių, grūdinto stiklo lėkščių, išpardavimo prekių, tuo tarpu šiandien dėmesio centre – išaugusi namų kvapų kategorija, prancūziškos „Maison Berger“ katalitinės lempos, „Brabantia“ namų apyvokos reikmenys, vokiški „Zwilling“ puodai, „Sander“ staltiesės. Plečiama vonios aksesuarų kategorija, artimiausiu metu numatyta ir interjero aksesuarų plėtra – asortimentą papildys inovatyvaus dizaino vazos, žvakidės, padėklai ir pan.

„Mums, šeimos verslui, itin svarbu, jog CUP personalas nekinta jau daugelį metų. Susitinkame aptarti metų rezultatus, dalijamės ateities planais – kuriame tvarų ryšį, žengiame koja kojon su prekybos centro pokyčiais. CUP komanda labai gerai pažįsta savo partnerius, nuolat gauname informaciją apie lankytojų poreikius“, – pasakoja V. Marmienė.

Vienus stebina naujienomis, kitus džiugina stabilumu

Kokybišką maistą CUP lankytojams nuo 2017 metų siūlantis „Grill London“ – dar viena ne sostinėje, o Kaune gimusi verslo istorija. Ant žarijų ruoštų patiekalų restoranų tinklas nuo veiklos pradžios šiame prekybos centre čia suformavo gana patvarų ištikimų klientų ratą.

„Grill London“ sėkmę pirmiausia lemia kokybės bei kainos santykis.

„Mūsų lankytojai įprastai yra dinamiški, mėgstantys pavalgyti greitai ir kokybiškai, taip pat vertinantys įvairovę bei galimybę komplektuotis patiekalus pagal savo norus“, – sako „Grill London“ rinkodaros vadovė Aurita Stepanavičiūtė. Jos manymu, „Grill London“ sėkmę pirmiausia lemia kokybės bei kainos santykis. Nuosekliai išlaikoma aukšta kokybė yra viena iš svarbiausių šio restoranų tinklo vertybių jau 10 metų, o stabilios kokybės kriterijų papildo ir porcijų dydį atitinkančios kainos.

„Grill London“ prekių ženklo investicijos siejamos su aukštai iškeltos kartelės kėlimu, nuolatos stengiantis, kad naujai apsilankę klientai liktų nustebę, o lojalieji kaskart džiaugtųsi išlaikomu stabilumu. Ne vieną lankytoją džiugina ir šio prekių ženklo dėmesys sveikesnei mitybai.

„Vieni pirmųjų savo meniu sukūrėme tokį platų augalinės kilmės patiekalų pasirinkimą. Pastaruosius keletą metų visos mūsų naujienos buvo pagrįstos sveikesnės mitybos principais. Be augalinės „mėsos“ patiekalų, ėmėme gaminti bolivinės balandos, lęšių su burokėliais garnyrus, ruošiame sterko kepsnius. Planuose – naujienos, kurios irgi papildys sveikesnio maisto racioną“, – žada A. Stepanavičiūtė.

Gimė Gargžduose, bet atstovauja pasaulinius prekių ženklus

Gargžduose verslą pradėjusi UAB „Gerduva“ nuo 2006 metų CUP prekybos centre prekiauja indais, buities prekėmis, valymo įrankiais ir priemonėmis. Anot bendrovės komercijos direktoriaus Edgaro Radvilos, „Gerduvos“ sėkmės formulė visuose miestuose yra ta pati. Išskirtinis dėmesys visuomet skiriamas klientui, jo informavimui, aptarnavimui ir teigiamai patirčiai, o svarbiausia – kokybiška produkcija, kuria prekiaujama. Kruopščiai atrenkamas asortimentas, atskirai įvertinamas kiekvienas gamintojas ir produktai atskirai.

„Gerduvos“ sėkmės formulė išskirtinis dėmesys visuomet skiriamas klientui, jo informavimui, aptarnavimui ir teigiamai patirčiai, o svarbiausia – kokybiška produkcija, kuria prekiaujama.

„Keičiantis įmonei keitėsi ir klientas. Verslą pradėjome nuo „Bohemia“ krištolo parduotuvių Klaipėdoje ir Gargžduose, o evoliucionavome į šiuolaikišką, stilingais stalo serviravimo, gaminimo ir namų interjero produktais prekiaujantį parduotuvių tinklą visoje Lietuvoje. Atsižvelgdami į klientų poreikius, savo asortimentą grindžiame ilgaamžiais produktais – fokusuojamės į pirkėjus, kurie sąmoningai renkasi kokybę, už kurią pasirengę mokėti papildomai. Šiandien sulaukiame kur kas daugiau jaunų klientų, kurie ieško įdomesnių ir nematytų namų interjero sprendimų. Pastebime, kad Vilniaus centre apsiperkantiems klientams itin svarbi namų švara ir kelionės. Čia pirmosiose parduodamų produktų vietose tvirtai laikosi „Leifheit“ ir „Stanley“ produktai, susiję su „Gerduvos“ išskirtinumu – oficialiu atstovavimu šiems ir kitiems prekių ženklams Lietuvoje“, – pasakoja E. Radvila.

Šalia jau turimo asortimento „Gerduva“ turi planų klientams pasiūlyti namų jaukumo, interjero, dovanoms tinkamų produktų. 

„Nuo veiklos pradžios CUP prekybos centre ne sykį keitėsi parduotuvės vieta, tačiau tai netrukdo džiaugtis lojalių klientų dėmesiu – jie mus visuomet suranda. CUP prekybos centras turbūt išsiskiria tuo, kad tai yra miesto centras ir čia itin didžiulė lankytojų kaita – nuo naujų miesto rezidentų, studentų iki aplinkiniuose biuruose dirbančių žmonių. Tai leidžia savo verslą ir produktus pristatyti vis naujiems klientams, o tai didina mūsų žinomumą ir klientų duomenų bazę“, – patirtimi dalijasi bendrovės „Gerduva“ komercijos direktorius.

CUP vadovė O. Nevinskienė yra įsitikinusi, kad kiekvieno prekybos centro nuomininko sėkmė prisideda prie CUP sėkmės istorijos. Kita vertus, tik ilgalaikis bendradarbiavimas padeda išryškinti kiekvieno atskirai bei bendrą potencialą, priimti tinkamus sprendimus, suteikti vystymuisi tinkamą impulsą.

„Prekybos centras panašus į orkestrą, kurio sėkmė priklauso ir nuo kiekvieno muzikanto, ir nuo dirigento indėlio. Dėl to kiekviena partnerystė mums yra reikšminga, o susikalbėti bei pasiekti gerų bendrų rezultatų padeda tai, kad visada vertinome atvirą ir nuolatinę komunikaciją, abipusiais įsipareigojimais pagrįstą bendradarbiavimą“, – sako O. Nevinskienė.

 

Kartu ir po darbo valandų: IKI kolegos susitinka uždaruose klubuose

0
Įvairios „Iki“ siūlomos papildomos naudos ir plačios vidinės karjeros galimybės – tik keletas iš gausybės privalumų, padedančių prekybos tinklui pritraukti naujų talentų ir išlaikyti esamus darbuotojus. Aukšta vidinė kultūra ir išskirtinė saviraiškos laisvė natūraliai...

Iki šiol nematyta idėja virsta dar viena „Iki“ inovacija: į pirmąjį posėdį susirinko „Iki“...

0
Prekybos tinklas „Iki“, nuolat siekdamas užtikrinti geriausią apsipirkimo patirtį, tęsia drąsių idėjų įgyvendinimo lyderystę. „Iki“ šiais metais ėmėsi dar vienos inovacijos – subūrė „Iki“ klientų valdybą. Naujovė sulaukė milžiniško susidomėjimo, ir iš 1200 kandidatų...

Aktuali naujiena gyventojams ir verslui, kuriems rūpi tvarumas: specialius maišelius maisto atliekoms „Iki“ galės...

0
Lietuvoje jau 2 mėnesius daugelyje miestų galioja nauja tvarka, kaip rūšiuoti maisto atliekas: gyventojai kviečiami jas kaupti atskirai ir išrūšiuoti pagal nustatytas taisykles. Daugumoje miestų gyventojams dalinami specialūs kibirėliai, o Vilniaus apskrities gyventojų prašoma...

„Iki“ atidarė ilgai lauktą parduotuvę „Europos“ prekybos centre: išskirtinėje parduotuvėje – ir vietoje kepamos...

0
Vilniaus centrinis verslo rajonas tampa dar patrauklesnis lankytojams ir gyventojams. Aktyviai plėtrą vykdantis prekybos tinklas „Iki“ Vilniuje pirmadienį atidarė parduotuvę prekybos centre „Europa“, Konstitucijos prospekte. Sostinės verslo centre duris atvėrė didžiausio formato tinklo parduotuvė,...

Pensijos tolsta, darbuotojai sensta. Keisti požiūrį privalės ir darbdaviai

0
Amžius, kuomet Lietuvos piliečiai gali išeiti į senatvės pensiją, šiemet pasiekė 64 metus ir 8 mėnesius vyrams bei 64 metus ir 4 mėnesius moterims. Abiejų lyčių pensijos amžius susilygins 2026 metais, kai pasieks 65...

Artėjant Velykoms „Iki“ atidarė atnaujintą parduotuvę Vilniaus Pilaitės rajone

0
Ketvirtadienį po renovacijos duris atvėrė moderni prekybos tinklo „Iki“ parduotuvė Pilaitėje, adresu Priegliaus g. 2, Vilnius. Į šios 2 širdelių formato parduotuvės atnaujinimą dėl didesnio patogumo pirkėjams buvo investuota daugiau nei milijonas eurų. „Nuolat rūpinamės,...

Artėjant Velykoms „Iki“ atidarė atnaujintą parduotuvę Visagine

0
Antradienį po renovacijos duris atvėrė moderni prekybos tinklo „Iki“ parduotuvė Visagine, adresu Taikos g. 80A-1. Į šios 2 širdelių formato parduotuvės atnaujinimą dėl didesnio patogumo pirkėjams buvo investuota apie 1,1 mln. eurų. „Nuolat rūpinamės, kad...

Ir pigiau, ir skaniau: naudingos „Iki“ akcijos – ne tik majonezui, bet ir liežuviui,...

0
Sočias ir be galo skanias Velykas galima suruošti be vargo ir be didelių išlaidų. Tuo jau spėjo įsitikinti būriai pirkėjų, šią savaitę gužančių į „Iki“ parduotuves. Ypač plačiu asortimentu ir šviežia produkcija garsėjantis tinklas...

„Lidl Lietuva“ darbuotojų sveikatos draudimui skyrė daugiau nei pusę milijono eurų

0
Siekiant užtikrinti visapusišką darbuotojų gerovę, „Lidl Lietuva“ jau šeštus metus iš eilės visus įmonės darbuotojus apdraudė papildomu sveikatos draudimu, šiemet įmonė tam skyrė beveik 600 tūkst. eurų. Visiems komandos nariams yra suteikiamos vienodos draudimo...

Kovą tvarumo mėnesiu skelbiančiai „Iki“ pokyčių siekti padeda darbuotojų iniciatyvumas  

0
Komandą svarbiam tikslui vienijantis prekybos tinklas „Iki“ kovą skelbia tvarumo mėnesiu. Įmonė siekia ne tik supažindinti darbuotojus su tvarumo planais ir pasiekimais, bet ir paskatinti juos siūlyti savo idėjas. Siekiama, kad tapę tvarumo ambasadoriais,...

Prekybos tinklas „Iki“ – tvariausių prekės ženklų Lietuvoje reitingo dešimtuke

0
Prekybos tinklas „Iki“ už nuolatinį progresą tvarumo srityje sulaukė svaraus įvertinimo. Nuosekliai tvarumo principais savo veikloje besivadovaujančio ir inovatyvius sprendimus rinkoje diegiančio „Iki“ pažanga pripažinta nepriklausomame tarptautiniame tyrime. „Iki“ tvariausių prekės ženklų Lietuvoje reitinge...

Kovo 17-oji: vardadieniai, astrologija, dienos INFO

0
Kovo septynioliktoji, sekmadienis, (paskutinė 11-osios metų savaitės diena), iki Naujųjų metų lieka 288 dienos. Savo vardadienius šiandien švenčia Gendvilas, Gendvilė, Gertrūda, Patrė, Patricija, Patricijus, Patrikas, Patris, Patrys, Vita; rytoj: Anzelmas, Eimutė, Eimutis, Einarta, Einartas, Einartė, Einas,...

6 netradicinės investavimo galimybės: nuo retų monetų iki prabangių automobilių

0
Išgirdę apie investavimą greičiausiai pirma pagalvojame apie vertybinius popierius, akcijas ar nekilnojamą turtą. Tačiau savo pinigus įdarbinti galima ir investuojant į mažiau populiarias sritis, kurios gali būti susijusios su jūsų hobiu, o ilgalaike grąža...

CUP vadovė: augame, nes žinome, ko reikia klientui ir ką galime patys

0
Nuolat atsinaujinantis, popandeminiu laikotarpiu stabiliai augęs Vilniaus prekybos centras CUP apžvelgia pastebimai gerėjančius savo veiklos rezultatus. 2023 m. lankytojų srautai, palyginti su 2022 m., augo 15 proc., bendra nuomininkų apyvarta per tą patį laikotarpį...
spot_img
Social Media Auto Publish Powered By : XYZScripts.com