Penktadienis, 4 spalio, 2024
spot_img
spot_img

„Rimi“ ir toliau mažina kainas – šios prekės papuola į daugelio pirkėjų krepšelį

Ar jau skaitėte?

Skaitomiausi

Pieno produktai. Rimi, Vilnius. Irmanto Gelūno, Fotobankas nuotrauka.

Kone prieš mėnesį, liepos 18 d., prekybos tinklas „Rimi“ paskelbė sumažinęs „Rokiškio pieninės“ ir „Pieno žvaigždžių“ produkcijos kainas nuo 3 iki 17 proc. Tinklas tęsia kainų mažinimo politiką ir toliau džiugina klientus žemesnėmis kainomis jų pamėgtiems pieno produktams. Nuo šiandien tiek elektroninėje, tiek fizinėje parduotuvėje dalis „Vilkyškių pieninės“ produkcijos įprastos kainos mažėja vidutiniškai 5 proc.

Pieno produktai itin mėgstami pirkėjų ir bene kas kartą atsiduria pirkinių krepšelyje. Tad jau kurį laiką prekybos tinklas stengiasi klientams būtiniausius produktus pasiūlyti už itin patrauklią kainą. „Džiugu, kad kainų palyginimo portalo „Pricer.lt“ duomenimis, liepos mėnesį „Rimi“ elektroninė parduotuvė sumažino pigiausių maisto prekių krepšelio kainą 2,88 Eur  ir išlaikė antrą vietą tarp prekybos tinklų. Suprantame, kad pirkėjai šiuo metu yra itin jautrūs kainai, ieško geriausių pasiūlymų. Siekiame, kad jiems nebereiktų vaikščioti po skirtingus prekybos tinklus, o viską rastų vienoje vietoje ir tai būtų draugiška jų piniginei“, – sako „Rimi Lietuva“ generalinis direktorius Vaidas Lukoševičius.

„Rimi Lietuva“ generalinis direktorius Vaidas Lukoševičius.

Anot jo, jau kelis mėnesius kampanijos „Rimi“ perku ir man ramu“ metu prekybos tinklo parduotuvėse daugiau nei 600 pirkėjų mėgstamų prekių parduodamos už bene žemiausią įprastą kainą rinkoje, o jos žymimos specialiu raudonu euro ženklu.  Ši kampanija vien liepos mėnesį pirkėjams padėjo sutaupyti iki 600 tūkst. eurų.

Prekybos tinklo vadovas tikina, kad būtent lietuviški pieno produktai itin mėgstami mūsų tautiečių ir jie vienareikšmiškai teikia jiems prioritetą. Anot jo, mūsų gamintojai gali pasiūlyti ne tik platų, bet ir kokybišką asortimentą: „Nuo šiol „Vilkyškių pieninės“ produkcijos mylėtojai žemesne įprasta kaina galės įsigyti pieno, varškės, grietinės, jogurto, sviesto, varškės užtepėlių, kefyro, sūrelių. O šis prekės ženklas tikrai mėgstamas pirkėjų.“

V. Lukoševičiaus teigimu, „Rimi“ tikslas atliepti klientų lūkesčius, tad jų komanda nuolat bendrauja su partneriais ir ieško pirkėjams palankiausių išeičių. „Mūsų rinka dinamiška. Maisto produktų kainos priklauso nuo daugelio veiksnių, bet nuolat vykdome derybas tam, kad pirkėjai kokybiškas prekes galėtų įsigyti už prieinamą kainą“, – tikina įmonės vadovas.

Šiuo metu Lietuvoje veikia 84 mažmeninės prekybos tinklo „Rimi“ parduotuvės bei e. parduotuvė „Rimi.lt“. Bendrovėje dirba beveik 3 300 darbuotojų. „Rimi Lietuva“ yra Švedijos mažmenininkui „ICA Gruppen“ priklausančios dukterinės įmonės „Rimi Baltic“ dalis. „ICA Gruppen“ – pirmaujanti mažmeninės prekybos kompanija Šiaurės regione, daugiausia dėmesio skirianti maistui ir sveikatai. 

 

 

 

 

Skelbimų nauda privatiems asmenims: pardavimas, nuoma, mainai

0
Asmeniniai ir įmonės skelbimai: kaip jie padeda įgyvendinti pardavimus, nuomas ir mainus Tauragės regione Skelbimai – tai efektyvi ir universali priemonė, padedanti tiek privatiems asmenims, tiek įmonėms pasiekti norimą auditoriją ir sėkmingai vykdyti pardavimus, nuomos...

Dažniausios finansinės klaidos verslo pradžioje

0
Verslo pradžioje daugelis įmonių savininkų susiduria su įvairiais finansiniais iššūkiais, kurie gali turėti ilgalaikių pasekmių. Deja, vadovai neretai daro tas pačias klaidas, kurios atsiranda dėl ribotų žinių apie finansų valdymą ir netinkamo biudžeto planavimo....

Sėkmė jau nuo pirmos laidos: nauja „Užauk IKI“ akademija padeda dar efektyviau išnaudoti „Iki“...

0
Profesinis augimas ir plačios karjeros perspektyvos – tai, ką prekybos tinklas „Iki“ siūlo kiekvienam savo komandos nariui. Siekiant suteikti darbuotojams maksimalias galimybes tobulėti, „Iki“ šiais metais pristatė dar vieną ugdymo programą – „Užauk IKI“...

Lietuvoje įsitvirtinusi ukrainietė Liudmyla sėkmingai daro karjerą – darbas „Iki“ ir kolegos padėjo sklandžiai...

0
Prekybos tinklas „Iki“ – atviras visiems, ieškantiems darbo, tad atvykusiems iš kitų šalių padeda ne tik pasirūpinti savo finansine gerove, bet tampa ir svarbia pagalba integruojantis. Į Lietuvą persikėlusi ukrainietė Liudmyla Tochynska jau kalba...

Dėl ukrainiečio įdarbinimo nelegalia veikla apkaltinta „Freor LT“ kreipėsi į teismą: pateikia skundą dėl...

0
Vienintelė komercinės šaldymo įrangos gamintoja visose Baltijos šalyse „Freor LT“ kreipėsi į teismą dėl be pagrindo skirtų valstybės baudų ir sankcijų už karo pabėgėlio iš Ukrainos įdarbinimą. Įmonė teismui apskundė Lietuvos Respublikos Valstybinės darbo...

Lietuvių įkurta žuvies gaminių studija „Port Lite“ plečia gamybą, pradėjo gaminti krevečių užkandžius, didins...

0
Latvijoje lietuvių įkurta žuvies gaminių gamybos studija „Port Lite“ dar labiau išplėtė produkcijos gamybos įvairovę, vienoje iš trijų gamyklų pradėjo skirtingų skonių didžiųjų surimi krevečių gamybą. Naujieji gaminiai jau pradėti eksportuoti į Ispaniją bei...

Lietuvių įkurta žuvies gaminių studija „Port Lite“ plečia gamybą, pradėjo gaminti krevečių užkandžius, didins...

0
Latvijoje lietuvių įkurta žuvies gaminių gamybos studija „Port Lite“ dar labiau išplėtė produkcijos gamybos įvairovę, vienoje iš trijų gamyklų pradėjo skirtingų skonių didžiųjų surimi krevečių gamybą. Naujieji gaminiai jau pradėti eksportuoti į Ispaniją bei...

„Oho!“ produktus pradėjo eksportuoti į Kostą Riką

0
Lietuviško kapitalo sausų pusryčių ir sūrių užkandžių „oho!“ gamintojas „Naujasis Nevėžis“ pradėjo gaminių eksportą į Kostą Riką. Pirmieji Lietuvoje kurti užkandžiai Kosta Rikos vartotojus pasieks jau artimiausiu metu. Anot bendrovės vadovo Gedimino Krutulio, pirmieji...

„Maišyk darbą su studijom“: „Lidl Lietuva“ siūlo lankstų darbo grafiką ir karjeros galimybes studentams

0
Statistika rodo, kad Lietuvoje po paskaitų į darbą skuba kas antras studentas. To priežastis – ne tik noras kuo greičiau tapti finansiškai nepriklausomais, tačiau ir išmokti kažką naujo bei pradėti kaupti profesinę patirtį. Išbandyti...

Verslo plėtra užsienyje: ekspertės įžvalgos, kaip pasiekti užsienio auditoriją ir pirkėjus

0
Verslo plėtra užsienio šalyse – daugelio verslininkų strateginis tikslas, apie kurį prasminga galvoti jau nuo pirmųjų veiklos gyvavimo metų. Vis tik, norėdami sėkmingai įžengti į užsienio rinką, verslininkai susiduria su ne vienu iššūkiu, kurių...

Komanda ir darbe, ir sporto aikštelėje: „Iki“ darbas buria kolegas ir užkrečia aistra pirmauti

0
Komandiškumą ir sveiką darbo bei poilsio balansą puoselėjanti „Iki“ jau ne vienerius metus demonstruoja, kad sportas yra puikus būdas ne tik palaikyti fizinę formą, bet ir stiprinti tarpusavio santykius. Entuziastingi darbuotojai patys buriasi į...

Lietuvoje saulės ir vėjo galia jau viršija 3 GW – tokios galios buvo Ignalinos...

0
Bendra saulės ir vėjo galia Lietuvoje per keturis metus išaugo daugiau nei keturis kartus ir peržengė simbolinę 3 GW ribą. Tokios galios buvo 2009 m. sustabdyta Ignalinos atominė elektrinė. Perdavimo tinklo operatorės „Litgrid“ duomenimis, šiuo...

Lietuvos verslininkai atskleidė, kas svarbiausia pradedant savo verslą

0
Liepos 30 d. Vilniaus miesto savivaldybėje vyko VšĮ Inovacijų tinklo organizuotas renginys „ŽYDINTIS VERSLUMAS“, skirtas jaunimui, norinčiam sužinoti viską apie verslą - nuo ko pradėti, kaip jį kurti ir sėkmingai plėtoti. Renginyje dalyvavęs verslo...

„Iki“ lojalumo programėlę jau parsisiuntė 1 mln. žmonių: vien Taupymo žaidynėse pirkėjai sutaupė beveik...

0
Kaip sutaupyti maistui? Kaip pasirūpinti mokyklinėmis prekėmis, tačiau neišlaidauti? Ką žinoti, norint kokybiškų maisto produktų įsigyti pigiau? Jeigu taupymas ir bėgimas paskui nuolaidas būtų olimpinis sportas, neabejotinai lietuviai čia skintų medalius. Tą rodo ir...
spot_img