Sekmadienis, 28 balandžio, 2024
spot_img
spot_img

PC CUP: lankytojų pasitikėjimas ir išskirtinė vieta sostinėje lėmė srautų rekordus

Ar jau skaitėte?

Skaitomiausi

Rudeniui įsibėgėjant sostinės centre įsikūręs prekybos centras CUP skaičiuoja itin gerą aštuonių mėnesių veiklos derlių, o ypač – didžiulę lankytojų trauką šiltuoju sezonu. Lankytojų srautams nuolat augant jau trečius metus iš eilės, prekybos centro vadovė Ona Nevinskienė įvardija papildomą iššūkį – kad visi klientai būtų patenkinti, nė vienam nepritrūktų dėmesio, kad kiekvienas išsineštų gerą, jo individualumą atitinkančią patirtį.

Per mėnesį – vidutiniškai po 600 tūkst. lankytojų

„Stebėdami augančius lankytojų srautus, negalime nepasidžiaugti ir puikia mūsų centro geografine vieta, ir kompanijos valdytojų įdirbiu. Lokacijos patrauklumą kuria tiek mūsų, tiek ir miesto investicijos, jos palaiko ir augina miesto kultūrą, o ši augdama verčia ir mus dar labiau pasitempti. Didėjant lankytojų srautams ir lankytojų lūkesčiams, tampa svarbu puoselėti gerų patirčių tradiciją, išsaugoti pasitikėjimą, suspėti paskui srautų augimo kreivę. Neretai iškyla užduotis peršokti vis aukščiau keliamą lūkesčių kartelę, tad negalime atsipalaiduoti ar bent kiek nusnūsti ant laurų“, – sako prekybos centro CUP vadovė O. Nevinskienė.

Iš visų sostinės prekybos centrų daugiausia terasų turintis CUP šio privalumo pridėtine vertę patvirtina jau keletą metų iš eilės. Šių metų balandžio–rugpjūčio mėnesiais prekybos centre buvo fiksuojamas rekordinis srauto rodiklis – 601 524 lankytojų per mėnesį.

Kaip svarbiausius sėkmės veiksnius prekybos centro vadovė įvardija rinktinius, išskirtinius, per savo įvairovę visam prekybos centrui sinergiją kuriančius nuomininkus, o ypač – šurmuliuojančias terasas, stilingas, naujienas nuolat siūlančias kavines, įvairiausių pasaulio virtuvių skonius kuriančius restoranus. Įtakos sėkmei turėjo ir šioje vietoje vykstantys miesto renginiai, Baltojo tilto zonos sporto ir laisvalaikio iniciatyvos.

„Summer stories“ festivalyje – scenos žvaigždės

O. Nevinskienė pažymi ir itin sėkmingą „Upės terasos“ – trečius metus penktame CUP aukšte įsikūrusios laisvalaikio, restoranų ir koncertų erdvės – sezoną. Iš šios šiltuoju sezonu veikiančios erdvės atsiveria įspūdingi Vilniaus senamiesčio vaizdai, gera susitikti su draugais, pasimėgauti gardžiais patiekalais žinomų prekių ženklų restoranuose, o pridėtinę vertę „Upės terasai“ kuria čia vykstantys koncertai.

Koncertų ciklas „Upės terasoje“ šiemet pristatytas miesto festivalio „Summer stories“ vardu. Kiekvieną savaitę čia galėjai mėgautis žinomų atlikėjų pasirodymais, programoje dalyvavo publikos favoritai Linas Adomaitis, Česlovas Gabalis, Neda Malūnavičiūtė, Olegas Ditkovkis, Saulius Bareikis, Domantas Razauskas, Saulius Petreikis, Nijolė Narmontaitė, Martynas Kavaliauskas, „Baltų varnų“ vardu žinomos Milda Andrijauskaitė-Bakanauskienė ir Teresė Andrijauskaitė bei kiti.

Dėmesys CBD dirbančių poreikiams

„Savo veiklą vykdome ypatingoje miesto vietoje – dešiniajame Neries krante įsikūręs Vilniaus CBD (Central Business District, arba Centrinis verslo rajonas), čia veikia daug verslų ir kitokių organizacijų biurų. Todėl esame labai dėmesingi šioje vietoje dirbančių žmonių poreikiams. Tai – ir galimybė greitai, nebrangiai atsigerti rytinės kavos, ir susitikti verslo pietų. Dėl to kartu su savo nuomininkėmis kavinėmis 8–10 valandą kasdien vykdome akciją „Tavo diena prasideda čia“. Nusipirkti mėgstamos kavos puodelį akcijos laiku, išgerti vietoje ar išsinešti galima vos už eurą“, – pasakoja O. Nevinskienė.

Verslo pietų formatą su patraukliais skonio ir kainos pasiūlymais ir itin didele pasirinkimų įvairove darbo dienomis galima rasti bent penkiuose CUP įsikūrusiuose kavinėse ir restoranuose.

Anot prekybos centro vadovės, labai skirtingi, įvairiems skoniams skirti restoranai ir kavinės po CUP stogu – galimybė atrasti sau tinkamiausią variantą, o gal paįvairinti rutiną, renkantis ką nors nauja. Čia galima rasti plačiausią patiekalų ir kulinarinių tradicijų gamą: paragauti įvairių picų ar kepsnių, kibinų ar blynelių, patirti egzotiškų Rytų skonių.

Nelieka užmiršti ir skubantieji, vertinantys galimybę pavalgyti greitai – prekybos centre galima rinktis net iš kelių populiarių prekių ženklų. Ne bėda, jei negalite ištrūkti iš namų ar biuro – daug kavinių ir restoranų priima užsakymus maistui, kuris pats atkeliauja pas klientą.

Plečiasi ir atsinaujina „Deichmann“

Jaunimui ir šeimoms ypač patrauklios sporto ir laisvalaikio zonos tikslingu ingredientu šiemet tapo ir į stiprių CUP nuomininkų būrį sugrįžęs „Sportland“, atstovaujantis didžiausią sporto prekių ir atletiškos laisvalaikio mados prekybos tinklą Baltijos šalyse.

Artėjanti rudens sezono naujiena prekybos centre – atsinaujinęs bei savo plotą padidinęs žinomas, daugiau nei šimto metų istorija besididžiuojantis mažmeninės prekybos avalyne prekių ženklas „Deichmann“. Šiandien jis pasižymi lyderyste visoje Europoje – plačiausia batų pasiūla rinkoje, asortimento įvairove bei geru kainos ir kokybės santykiu, atsiliepiant į aktualias mados tendencijas.

„Gyvename laikmečiu, kai kiekvienam svarbu laisvė ir individualumas, todėl mūsų pasiūlymai turi būti ne tik kokybiški, bet ir itin įvairūs. Džiaugiamės, kad kartu su nuomininkais pavyksta būti įvairiapusiškiems, nepraleisti pro akis svarbiausių miesto žmogaus mitybos ir vartojimo poreikių bei tendencijų. Tai žymia dalimi prisideda ir prie mūsų srautų bei apyvartų augimo“, – pastebi prekybos centro CUP vadovė.

Kartu ir po darbo valandų: IKI kolegos susitinka uždaruose klubuose

0
Įvairios „Iki“ siūlomos papildomos naudos ir plačios vidinės karjeros galimybės – tik keletas iš gausybės privalumų, padedančių prekybos tinklui pritraukti naujų talentų ir išlaikyti esamus darbuotojus. Aukšta vidinė kultūra ir išskirtinė saviraiškos laisvė natūraliai...

Iki šiol nematyta idėja virsta dar viena „Iki“ inovacija: į pirmąjį posėdį susirinko „Iki“...

0
Prekybos tinklas „Iki“, nuolat siekdamas užtikrinti geriausią apsipirkimo patirtį, tęsia drąsių idėjų įgyvendinimo lyderystę. „Iki“ šiais metais ėmėsi dar vienos inovacijos – subūrė „Iki“ klientų valdybą. Naujovė sulaukė milžiniško susidomėjimo, ir iš 1200 kandidatų...

Aktuali naujiena gyventojams ir verslui, kuriems rūpi tvarumas: specialius maišelius maisto atliekoms „Iki“ galės...

0
Lietuvoje jau 2 mėnesius daugelyje miestų galioja nauja tvarka, kaip rūšiuoti maisto atliekas: gyventojai kviečiami jas kaupti atskirai ir išrūšiuoti pagal nustatytas taisykles. Daugumoje miestų gyventojams dalinami specialūs kibirėliai, o Vilniaus apskrities gyventojų prašoma...

„Iki“ atidarė ilgai lauktą parduotuvę „Europos“ prekybos centre: išskirtinėje parduotuvėje – ir vietoje kepamos...

0
Vilniaus centrinis verslo rajonas tampa dar patrauklesnis lankytojams ir gyventojams. Aktyviai plėtrą vykdantis prekybos tinklas „Iki“ Vilniuje pirmadienį atidarė parduotuvę prekybos centre „Europa“, Konstitucijos prospekte. Sostinės verslo centre duris atvėrė didžiausio formato tinklo parduotuvė,...

Pensijos tolsta, darbuotojai sensta. Keisti požiūrį privalės ir darbdaviai

0
Amžius, kuomet Lietuvos piliečiai gali išeiti į senatvės pensiją, šiemet pasiekė 64 metus ir 8 mėnesius vyrams bei 64 metus ir 4 mėnesius moterims. Abiejų lyčių pensijos amžius susilygins 2026 metais, kai pasieks 65...

Artėjant Velykoms „Iki“ atidarė atnaujintą parduotuvę Vilniaus Pilaitės rajone

0
Ketvirtadienį po renovacijos duris atvėrė moderni prekybos tinklo „Iki“ parduotuvė Pilaitėje, adresu Priegliaus g. 2, Vilnius. Į šios 2 širdelių formato parduotuvės atnaujinimą dėl didesnio patogumo pirkėjams buvo investuota daugiau nei milijonas eurų. „Nuolat rūpinamės,...

Artėjant Velykoms „Iki“ atidarė atnaujintą parduotuvę Visagine

0
Antradienį po renovacijos duris atvėrė moderni prekybos tinklo „Iki“ parduotuvė Visagine, adresu Taikos g. 80A-1. Į šios 2 širdelių formato parduotuvės atnaujinimą dėl didesnio patogumo pirkėjams buvo investuota apie 1,1 mln. eurų. „Nuolat rūpinamės, kad...

Ir pigiau, ir skaniau: naudingos „Iki“ akcijos – ne tik majonezui, bet ir liežuviui,...

0
Sočias ir be galo skanias Velykas galima suruošti be vargo ir be didelių išlaidų. Tuo jau spėjo įsitikinti būriai pirkėjų, šią savaitę gužančių į „Iki“ parduotuves. Ypač plačiu asortimentu ir šviežia produkcija garsėjantis tinklas...

„Lidl Lietuva“ darbuotojų sveikatos draudimui skyrė daugiau nei pusę milijono eurų

0
Siekiant užtikrinti visapusišką darbuotojų gerovę, „Lidl Lietuva“ jau šeštus metus iš eilės visus įmonės darbuotojus apdraudė papildomu sveikatos draudimu, šiemet įmonė tam skyrė beveik 600 tūkst. eurų. Visiems komandos nariams yra suteikiamos vienodos draudimo...

Kovą tvarumo mėnesiu skelbiančiai „Iki“ pokyčių siekti padeda darbuotojų iniciatyvumas  

0
Komandą svarbiam tikslui vienijantis prekybos tinklas „Iki“ kovą skelbia tvarumo mėnesiu. Įmonė siekia ne tik supažindinti darbuotojus su tvarumo planais ir pasiekimais, bet ir paskatinti juos siūlyti savo idėjas. Siekiama, kad tapę tvarumo ambasadoriais,...

Prekybos tinklas „Iki“ – tvariausių prekės ženklų Lietuvoje reitingo dešimtuke

0
Prekybos tinklas „Iki“ už nuolatinį progresą tvarumo srityje sulaukė svaraus įvertinimo. Nuosekliai tvarumo principais savo veikloje besivadovaujančio ir inovatyvius sprendimus rinkoje diegiančio „Iki“ pažanga pripažinta nepriklausomame tarptautiniame tyrime. „Iki“ tvariausių prekės ženklų Lietuvoje reitinge...

Kovo 17-oji: vardadieniai, astrologija, dienos INFO

0
Kovo septynioliktoji, sekmadienis, (paskutinė 11-osios metų savaitės diena), iki Naujųjų metų lieka 288 dienos. Savo vardadienius šiandien švenčia Gendvilas, Gendvilė, Gertrūda, Patrė, Patricija, Patricijus, Patrikas, Patris, Patrys, Vita; rytoj: Anzelmas, Eimutė, Eimutis, Einarta, Einartas, Einartė, Einas,...

6 netradicinės investavimo galimybės: nuo retų monetų iki prabangių automobilių

0
Išgirdę apie investavimą greičiausiai pirma pagalvojame apie vertybinius popierius, akcijas ar nekilnojamą turtą. Tačiau savo pinigus įdarbinti galima ir investuojant į mažiau populiarias sritis, kurios gali būti susijusios su jūsų hobiu, o ilgalaike grąža...

CUP vadovė: augame, nes žinome, ko reikia klientui ir ką galime patys

0
Nuolat atsinaujinantis, popandeminiu laikotarpiu stabiliai augęs Vilniaus prekybos centras CUP apžvelgia pastebimai gerėjančius savo veiklos rezultatus. 2023 m. lankytojų srautai, palyginti su 2022 m., augo 15 proc., bendra nuomininkų apyvarta per tą patį laikotarpį...
spot_img
Social Media Auto Publish Powered By : XYZScripts.com