Sekmadienis, 16 kovo, 2025
spot_img
spot_img

Kaip personalizuotos naujienos keičia įmonės komunikaciją

Ar jau skaitėte?

Skaitomiausi

Komunikacija yra kiekvienos organizacijos pamatas. Ji padeda darbuotojams keistis informacija, koordinuoti užduotis ir siekti bendrų tikslų. Tačiau įprastai didesnėse įmonėse darbuotojai gali pasijusti užversti informacijos srautu, kuriame sunku atskirti, kas yra svarbu, o kas – tiesiog nereikalinga papildoma informacija. Čia atsiranda personalizuotų naujienų poreikis. Ši galimybė ne tik gerina vidinę komunikaciją, bet ir užtikrina, kad kiekvienas darbuotojas gautų tik jam aktualią informaciją, išvengiant informacijos pertekliaus.

Tikslinė informacija mažina nereikalingą triukšmą

Vienas iš pagrindinių personalizuotų naujienų privalumų yra galimybė efektyviai filtruoti informaciją. Organizacijose, kuriose darbuotojai dirba skirtinguose skyriuose, su skirtingais projektais, svarbu, kad jie gautų tik tai, kas tiesiogiai susiję su jų darbu. Per didelis informacijos kiekis dažnai sukelia „triukšmą“ – darbuotojai praleidžia svarbias žinutes arba tam skiria daugiau laiko nei turėtų.

Personalizuotos naujienos gerina vidinę komunikaciją ir didina darbuotojų įsitraukimą. Iliustracinė nuotrauka iš socialinių tinklų.
Personalizuotos naujienos gerina vidinę komunikaciją ir didina darbuotojų įsitraukimą. Iliustracinė nuotrauka iš socialinių tinklų.

Personalizuotos naujienos leidžia skelbti aktualią informaciją konkretiems skyriams ar darbuotojų grupėms. Pavyzdžiui, finansų skyrius gali gauti tik jiems skirtas žinutes apie biudžeto pokyčius, o IT komanda – apie naujausias sistemas ar įrankius. Toks sprendimas ne tik sutaupo laiko, bet ir mažina stresą, kurį sukelia informacijos perteklius.

Sklandesnė komunikacija tarp skirtingų skyrių

Kiekvienas organizacijos skyrius ar komanda turi savo specifinius tikslus, todėl informacijos poreikiai gali labai skirtis. Kai bendravimas tarp skyrių vyksta bendrai ir nėra pritaikytas konkrečiam kontekstui, atsiranda nesusipratimų ar net klaidų. Personalizuotos naujienos padeda išspręsti šią problemą, nes kiekvienas skyrius gauna tik jiems aktualią informaciją.

Tokios galimybės tampa dar svarbesnės, kai įmonė dirba hibridiniu ar visiškai nuotoliniu būdu. „Šiandien, kai daugelis darbuotojų dirba iš skirtingų vietų, intranetas tampa nepakeičiamu įrankiu. Jo galimybė filtruoti ir tiksliai nukreipti informaciją leidžia komandai efektyviai bendradarbiauti, nepaisant fizinių atstumų,“ – teigia komunikacijos ekspertė Viktorija Butkevičiūtė.

Didesnis darbuotojų įsitraukimas

Kai darbuotojai gauna tik jiems aktualią informaciją, jie tampa labiau įsitraukę. Per didelis informacijos kiekis dažnai sukelia priešingą efektą – darbuotojai pradeda ignoruoti bendras naujienas, nes ne visos jos atrodo svarbios. Tačiau, jei kiekviena žinutė yra aktuali ir tiesiogiai susijusi su jų darbu, jie skiria daugiau dėmesio ir laiko informacijai peržiūrėti.

Be to, galimybė dalyvauti naujienų komentaruose ar reakcijų funkcijos naudojimas dar labiau stiprina darbuotojų įsitraukimą. Ši funkcija leidžia dalintis savo nuomone ar užduoti klausimus, todėl bendravimas tampa ne vienpusis, o interaktyvus.

Efektyvumas vadovų darbe

Vadovams taip pat svarbu stebėti, kaip gerai informacija pasiekia darbuotojus. Personalizuotų naujienų sistemos dažnai turi galimybę matyti, kas perskaitė žinutę, o kas ne. Tai ypač naudinga, kai reikia užtikrinti, kad visi būtų informuoti apie svarbius pokyčius ar naujienas.

Pavyzdžiui, jei įmonėje įsigalioja nauja politika ar taisyklės, vadovai gali būti tikri, kad visi atsakingi asmenys ją perskaitė. Ši galimybė padeda išvengti klaidų, kylančių dėl informacijos trūkumo.

Išmanus turinio valdymas

Dar vienas personalizuotų naujienų privalumas – galimybė pritaikyti turinį vizualiai ir informaciniu požiūriu. Naudojant spalvų kodus ar skirtingus formatavimo stilius, svarbiausią informaciją galima pabrėžti taip, kad ji iš karto pritrauktų dėmesį. Tai ypač naudinga didelėse organizacijose, kuriose kasdien skelbiama daug įvairių naujienų.

Pavyzdžiui, skubios ar svarbios žinutės gali būti pažymėtos raudona spalva, o bendro pobūdžio informacija – neutraliomis spalvomis. Tokia sistema leidžia greitai atpažinti, kurios naujienos yra prioritetinės, ir iš karto imtis veiksmų.

Naujienos kaip motyvacijos įrankis

Personalizuotos naujienos gali būti ne tik informacijos šaltinis, bet ir svarbus motyvacinis įrankis. Skelbiant informaciją apie pasiektus komandos ar individualius rezultatus, galima paskatinti darbuotojus siekti dar geresnių rezultatų. Taip pat galima informuoti apie būsimus projektus ar karjeros galimybes, kas didina darbuotojų pasitikėjimą savo darbo vieta.

Tokio tipo informacija ne tik kelia motyvaciją, bet ir stiprina bendrą organizacijos kultūrą. Darbuotojai jaučiasi labiau vertinami ir įtraukti į organizacijos veiklą.

Technologijų vaidmuo personalizuojant naujienas

Personalizuotų naujienų efektyvumą lemia technologijos, kurios palaiko šią funkciją. Šiuolaikinės platformos, tokios kaip intranetas, leidžia lengvai segmentuoti auditorijas pagal jų poreikius ir pareigas. Tai reiškia, kad naujienos gali būti skirtos konkrečioms grupėms, atsižvelgiant į jų atsakomybės sritis ar darbo pobūdį.

Be to, tai  suteikia galimybę stebėti komunikacijos sėkmę, leidžiant analizuoti, kiek darbuotojų aktyviai naudojasi sistema, ir pritaikyti ją pagal jų poreikius. Tokios funkcijos padeda ne tik išlaikyti organizacijos tvarką, bet ir nuolat tobulinti vidinės komunikacijos procesus.

Personalizuotų naujienų įtaka organizacijos sėkmei

Personalizuotos naujienos tampa vis svarbesniu elementu šiuolaikinėje įmonių komunikacijoje. Jos leidžia pateikti aktualią informaciją, mažina informacijos perteklių, skatina įsitraukimą ir stiprina organizacinę kultūrą. Nors ši funkcija gali atrodyti kaip paprastas patobulinimas, jos įtaka organizacijos efektyvumui ir darbuotojų motyvacijai yra reikšminga. Pasitelkdamos intranetą, įmonės gali dar labiau sustiprinti savo komunikaciją ir pasiekti geresnių rezultatų tiek viduje, tiek išorėje.

„Didžiausią įspūdį paliko pokyčių greitis“: „Iki“ klientų valdyba ragina pirkėjus nepramiegoti progos – prisidėkite...

0
Ar pastebėjote, kad „Iki“ programėlė tapo dar patogesnė? O kainų etiketės parduotuvėse – aiškesnės? Apsipirkimas „Iki“ savitarnos kasose – greitesnis? Spartų šių pokyčių įgyvendinimą...

Palangoje duris atvers prestižinis „DoubleTree by Hilton“ viešbutis

0
  Palanga žengia dar vieną svarbų žingsnį tarptautinėje turizmo arenoje – į kurortą ateina pasaulinio lygio viešbučių tinklas „Hilton“. Vietos bendruomenę ir verslo atstovus pasiekė...

Biržuose po renovacijos duris atvėrė atnaujinta „Rimi“ parduotuvė

0
Prekybos centras, kuriame kiekvieną savaitę gali rasti daugiau nei 3 000 sutaupyti padedančų akcijų bei pasiūlymų – didelis privalumas. Nuo šiandien ir biržiečiai galės...

„Gulbelė“ plečia tinklą Lietuvoje: atidarys dar 3 naujas krautuves

0
UAB „Gulbelė“ dar šiais metais numatė atidaryti 3 naujas krautuves, iš kurių dvi bus pastatytos visiškai naujos, o viena – išplėsta ir atnaujinta. Investicijoms...

Picerijas „Jurgis ir drakonas“ valdančiai įmonei inicijuojamas bankrotas

0
Verslininkė Odeta Bložienė inicijuoja bankrotą picerijas „Jurgis ir drakonas“ valdančiai bendrovei „Burokėlis ir krapas“. „Visada galima atsistoti ir eiti pirmyn! Žinau, kad padariau viską, ką...

Pramonę keičiantys skaitmeniniai dvyniai – technologija, taupanti išteklius

0
Dar 2020 metais Lietuvos didieji miestai žengė į virtualios ateities kūrimo etapą ir pritaikant dirbtinį intelektą (DI) pradėjo kurti skaitmeninius dvynius. Įvairios įmonės šią...

 Lietuviai sau leidžia daugiau: maisto produktams taupo kaip latviai ir estai, bet išlaidauja pramogoms

0
Naujausias prekybos tinklo „Rimi“ tyrimas atskleidžia, kad nors bendrai Baltijos šalių pirkėjai siekia sutaupyti ir apsipirkti pigiau – ypač perkant maisto produktus, lietuviai išsiskiria...

Žiniasklaida: Klaipėdos uostas planuoja plėtrą už miesto centro ribų

0
Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcijos generalinis direktorius Algis Latakas sako, kad ateityje Klaipėdos uostas turės plėstis už miesto centro ribų. Jo teigimu, uosto teritorinė...

Mažmeninės prekybos tinklas UAB „Gulbelė“ pernai augo dešimtadaliu

0
Praėjusiais metais mažmeninės prekybos tinklas UAB „Gulbelė“ pasiekė daugiau nei 60 mln. eurų apyvartą, kuri lyginant su 2023 m., paaugo beveik 10 proc. Per...

Minimalioji mėnesinė alga Lietuvoje 2024 m. buvo 924 eurai

0
Valstybės duomenų agentūra (VDA) praneša, kad 2024 m. minimalioji mėnesinė alga Lietuvoje augo 10 proc. ir sudarė 924 eurus, Estijoje – 13 proc. ir siekė...

Ne, tai ne melas: karo pabėgėlį legaliai įdarbinusią įmonę toliau persekioja biurokratai teismuose, nors...

0
Karo pabėgėlį iš Ukrainos įdarbinusi Lietuvos bendrovė „Freor LT“ tapo institucinio persekiojimo taikiniu iki kol teismas patenkino Valstybinės darbo inspekcijos (VDI) siekius nubausti verslą...

Kad darbo diena būtų lengvesnė: kokias priemones sklandesniam ir patogesniam darbui pasitelkia „Lidl“?

0
Vis daugiau žmonių, ieškodami darbo, vertina ne tik atlyginimą ar pareigas, bet ir tai, kaip darbdavys prisideda prie jų kasdienės gerovės. Ekspertai sako, kad...

„Xiaomi“ pristatė „Redmi Note 14” išmaniųjų telefonų seriją – flagmano lygio technologijos tapo prieinamos...

0
Pasaulio išmaniųjų technologijų rinkoje ambicingai konkuruojanti technologijų bendrovė „Xiaomi“ Prahoje pristatė naują išmaniųjų telefonų liniją „Redmi Note 14”. Seriją sudaro net penki įrenginiai –...

Alytaus Putinų gimnazijos mokytojas įtraukė mokinius į pagalbos Ukrainai iniciatyvą

0
Jei rūpinatės planetos ateitimi, rinkitės taisyti, o ne išmesti. Sparčiai augant elektronikos technologijoms ir plečiant jų pritaikymą, visame pasaulyje daugėja elektronikos atliekų. Europoje dedamos...
spot_img