Puikiai išnaudoti geografinės vietos privalumai, tinkamai pasirinkti nuomininkai ir toliaregiškos investicijos augina sostinėje įsikūrusio prekybos centro CUP lankytojų srautus. Šio rodiklio augimą lydi augančios nuomininkų apyvartos ir didėjanti įtaka Vilniaus centre veikiančiam verslui, sporto, laisvalaikio ir pramogų kultūrai. Prognozuojamų gerų vasaros sezono veiklos rezultatų, kaip tikimasi, padės pasiekti ir liepos 3 d. atsidaranti „Sportland“ parduotuvė bei birželį atsinaujinusi „Maxima“.
Palyginti su 2022 m., lankytojų srautai augo 28 proc.
„Viena yra paveldėti verslui ar kultūrai vystyti puikią vietą su įspūdingais miesto ir upės pakrantės vaizdais, kita – ją įvertinti per ilgalaikių investicijų ir vystymo krypčių prizmę. Manau, pastaruosius keletą metų augantys lankytojų srautai patvirtina, kad mums pavyko suderinti ne tik šiuos du svarbius veiksnius, bet ir priimti tinkamus sprendimus, pasirenkant perspektyviausius nuomininkus. Kaip vienas įrodymų – šių metų sausio–gegužės mėnesių bendri mūsų prekybos centro lankytojų srautai buvo vidutiniškai net 28 proc. didesni, palyginti su tuo pačiu laikotarpiu pernai“, – sako prekybos centro CUP vadovė Ona Nevinskienė.
Ji taip pat pažymi, kad augimas stebimas ir vertinant ikipandeminius rodiklius. Per pirmuosius 2023 metų mėnesius bendri lankytojų srautai buvo vidutiniškai 8 proc. didesni, palyginti su 2019 metų sausio–gegužės mėnesiais.
Kartu su lankytojų srautais augo ir bendra CUP nuomininkų apyvarta: palyginti su 2022 m. sausio-gegužės mėnesiais, šiemet tuo pačiu laikotarpiu ji buvo vidutiniškai 23 proc. didesnė, o gretinant su 2019 m. 5 pirmųjų mėnesių rodikliu – vidutiniškai 31 proc. didesnė.
CUP ir „Sportland“ – bendros vizijos kryptimi
Kaip vieną labiausiai vietos privalumus ir prekybos centro CUP investicijų kryptis atitinkančių sprendimų O. Nevinskienė įvardija naują nuomos sutartį su „Sportland“ – didžiausiu sporto ir laisvalaikio prekių tinklu Lietuvoje. Tai – po pertraukos į prekybos centrą sugrįžęs mažmeninės prekybos tinklas, siūlantis garsiausių ir labiausiai įkvepiančių pasaulio prekių ženklų sporto ir laisvalaikio kolekcijas.
„Parduotuvėje lankytojams pasiūlysime nemenką inventoriaus ir aksesuarų lauko sportui asortimentą. Bus galima rasti tai, kas aktualu šalia Baltojo tilto besirenkančiam jaunimui, šeimoms ir visiems lauko sporto mylėtojams – paspirtukų, riedučių, šalmų, apsaugų, kamuolių ir daugybę aksesuarų, kurie padės maksimaliai mėgautis sportu lauke. Jau nekalbu apie parduotuvėje randamą tinkamą aprangą ir avalynę – platų žinomiausių prekių ženklų, tokių kaip „Nike“, „Adidas“, „Vans“, „Convers“, „New Balance“, „Puma“ ir kt. asortimentą“, – žada bendrovės „Sportland LT“ vadovas Juras Vėželis.
Pasak J. Vėželio, išskirtinė CUP lokacija šalia Baltojo tilto zonos su įspūdingai atsinaujinusia infrastruktūra Neries krantinėje puikiai atitinka tiek „Sportland“ produktus, tiek ir šio tinklo viziją.
Jis taip pat atkreipia dėmesį, kad „Sportland“ parduotuvei CUP prekybos centre pasirinktas patobulintas naujas konceptas, ji pagyvinta skaitmenizacijos sprendimais, emocinėmis detalėmis.
Naujai atidarytoje parduotuvėje vyks „Išpardavimų festivalis” su iki 60 proc. nuolaidomis – puiki galimybė visiems lankytojams bus ne tik apžiūrėti parduotuvę, bet ir įsigyti prekių už puikią kainą. Prekybos akciją papildys „Sportland“ iniciatyva prie Baltojo tilto – aktyvaus laisvalaikio mėgėjai bus kviečiami priimti sporto iššūkius ir už tai gaus puikių „Sportland“ dovanų, kurias galės iš karto panaudoti naujoje parduotuvėje.
Lankytojus pasitinka atsinaujinusi „Maxima“
„Maxima“ atstovė taip pat pabrėžia, kad emocinį klientų prieraišumą branginantis prekybos tinklas ypač vertina tai, kad naujo formato parduotuvėje lankytojus pasitiks daugeliui pažįstami ilgamečiai šios parduotuvės darbuotojai – kai kurie čia dirba jau 20 metų.
„Investuodami į modernumą, prisidedame prie to, kad dešiniajame Neries krante įsikūręs Vilniaus CBD (Central Business District, arba Centrinis verslo rajonas), vis labiau tampa centriniu bendruomeninio gyvenimo rajonu. Jame į darnią modernios miesto gyvensenos visumą jungiamas verslas, darbas šiuolaikiškuose biuruose, judumo ir tvarumo galimybės, kultūriniai, estetiniai ir buitiniai poreikiai. Šios visumos elementai yra ir prie Baltojo tilto organizuojami sporto renginiai, ir jau antri metai mūsų prekybos centro „Upės terasoje“ vykstantys Miesto festivalio „Summer Stories“ koncertai“, – teigia CUP vadovė O. Nevinskienė.