Italų prekės ženklas „Mandarina Duck“ žengia į Lietuvą

0
369

Pasaulyje pripažintas italų prekės ženklas „Mandarina Duck“ įžengia į Lietuvos rinką. Rugpjūčio 28-ąją Vilniaus širdyje esančiame prekybos centre „Europa“ bus atidaryta pirmoji ir vienintelė visoje šalyje „Mandarina Duck“ galanterijos parduotuvė.

Pasak prekybos centro „Europa“ generalinės direktorės Rasos Vileikytės, parduotuvės „Mandarina Duck“ atidarymas „Europoje“ – reikšmingas įvykis visiems kokybiškos, aukštos klasės galanterijos gerbėjams Lietuvoje, pareikalavęs daugybės pastangų ir pasiruošimo.

„Privilioti šį prekės ženklą įsikurti „Europoje“ stengėmės beveik metus, ir tikslą pasiekėme: įtraukėme „Mandarina Duck“ į savo platų išskirtinių prekės ženklų asortimentą. Neabejojame, kad mūsų prekybos centras – ideali vieta šio ženklo parduotuvei Lietuvoje, nes būtent šiuolaikiškumas, originalumas ir novatoriškumas yra pagrindiniai raktažodžiai, vienodai tiksliai atspindintys ir „Mandarina Duck“, ir „Europą“, – sako R. Vileikytė.

Jau nuo rugpjūčio 28-osios parduotuvėje „Mandarina Duck“ „Europos“ lankytojai galės įsigyti firminės itališko prekės ženklo produkcijos, skirtos ir moterims, ir vyrams – ne tik rankinių, kuprinių, kosmetinių ar piniginių, bet ir lagaminų ar kompiuterių dėklų.

Išskirtinių idėjų simbolis – spalvota antis

Kaip pasakoja prekės ženklui „Mandarina Duck“ Lietuvoje atstovaujančios bendrovės „Greater Outdoors“ marketingo vadovė Miglė Jaraitė, Italijoje sukurto galanterijos prekės ženklo „Mandarina Duck“ tikslinė auditorija – reiklios ir savimi pasitikinčios asmenybės. Tai puikiai iliustruoja pasaulyje pripažinto prekės ženklo simbolis – ryški spalvota antis, atspindinti drąsius ir išskirtinius „Mandarina Duck“ stiliaus, spalvų ir dizaino sprendimus bei ypatingą dėmesį detalėms.

„Mandarina Duck“ pirmiausia sukurtas reikliems ir šiuolaikiškiems žmonėms, vertinantiems funkcionalumą, tačiau tuo pačiu mėgstantiems išsiskirti ir pabrėžti savo originalumą bei asmenybę. Tai padaryti sėkmingai padeda išskirtinis, originalus šiuo ženklu pažymėtų gaminių dizainas. Taip pat šis prekės ženklas skirtas tiems, kas myli keliones, ir jas derina su emocijas kuriančiais elementais – keliaujantiems dėl malonumo ir įspūdžių. Jau daugiau nei 40 metų „Mandarina Duck“ stebina savo auditoriją unikalumu ir kūrybiškomis idėjomis, apjungiančiomis estetiką, kruopščiai apgalvotas detales ir kokybę“, – sako M. Jaraitė.

Šiuo metu pasaulyje veikia daugiau nei 500 „Mandarina Duck“ parduotuvių. Įsigyti „Mandarina Duck“ paženklintų galanterijos gaminių galima beveik visuose žemynuose – ne tik Europoje, bet ir Šiaurės bei Pietų Amerikoje, Azijoje, Australijoje.

Pirmoji ir vienintelė „Mandarina Duck“ parduotuvė Lietuvoje bus atidaryta antrajame prekybos centro „Europa“ aukšte, šalia naujai atidarytos avalynės parduotuvės „Premium“.